Diş olabilir mi bu? Daha önceden baş parmağını emerdi damaklarına bastırırdı şimdi işaret parmağını bastırarak emiyor ve her zaman ki gibi değil çok huysuz olmaya başladı 2 gündür. Bu foroğrafta yan dişlerini çektim çünkü eli hep o tarafta ve yeri bembeyaz olmuş
