Sevgili annelerimiz, sabah 8 öğlen 13:00 saatleri arası çalışmaya başlıyorum. Bebeğim 9,5 aylık. Ek gıda yiyor ama biberon ile süt içmiyor anne sütünü sagsam bile. Bu sürede anne sütünü ona nasıl verebiliriz? Sabah 6 gibi emziriyorum bir de 13:00 da geldiğimde emziririm. Ama o arada anne sütünü nasıl Alacak?