tugce0103 Doğum sonrası başka bir sağlık probleminden dolayı ilaç kullandığım için bebeğimi emziremedim şu an on günlük. Şimdi biberonla mamaya devam ediyoruz sizce bana alışır mı sonrasında. Anne sütü önemli emziremediğim için de üzgünüm.
scinar tugce0103 biberon degilde kaşık biberonlae oluyor veya şırınga kullansaydiniz keske boyle olunca meme reddi olmuyormus
xhbgns tugce0103 Sık sık emmese bile memede tutun emzirmeye çalışın muhakkak alışacaktır. Erken doğan ve kuvözde kalan bebekler emiyor (mesela ben 29 gün sonra da olsa emmişim ve 2 yaşıma kadar) o yüzden sakın vazgeçmeyin gerekirse profesyonel destek alın emzirme için
pervin_t Süt geliyorsa tabi alışır.Kızım ilk zamanlar memeyi almıyordu 20günlük kadar memeyi aldı ama mama ve meme gittik sütüm azalmıştı diye
pervin_t handeyasa kızım zaten pek fazla meme emmedi sütüm azdı diye oğlum ama bir memede 10dakika öbüründe 5dakika ya da hiç istemiyor ikinci memeyi onun için mama veriyorum 21günlük oğlum