Hanımlar sanırım sevmiyor ya kahvaltı çok az yiyor, ben saati mi tutturamıyorum acaba uyanıyor alt üst değiş az vakit geçir yarım saat 45 dk sonra kahvaltı veriyorum, çoğu zaman pankek tarzı yapıyorum, yumurta haşlaması omlet patates kızartması veya püresi ama yok mesela yumurta sarısının yarısının yarısını anca yiyo zor zoruna o da patates püresi severdi şimdi yemek istemiyor, peynir türlerini sevmiyor sanki ilk yiyince bi öğürme hareketi yapıyor mesela labne bi çay kaşığından az daha dişleri yok sadece alt 2 diş var o yüzden sert peynir zeytin salatalık tarzı vermiyorum ama verdiklerimide yemiyor yani mama içen bi çocuk önce kahvaltı yaptırıyorum üstüne mama ama yok yani omletin parmak kadar ancasını yer pankekin bi tanesini belki geri zaman yarım anca yer yani sürekli böyle sabahları irmik bilmem pirinç unlu şeyler vermek istemiyorum zaten onlarıda sevmez bebekken beri şuan 11 ay 24 günlük yani bilemedim ayına göre normal mi yoksa sevmediğinden mi böyle :(