153s34 byz1 icerde iltihaplanma miydi neydi oyle bsy olunca oluyormus galiba tam hatrlamiorim smdi yalan olmasin ama 2. Sezrryanda temizlenip duzeltilme flan oluyormus.
muazinannesii byz1 sanırım bende de oldu doktora gitmedim ama arastırmalarım sonucu anladım. İlk günler çizgi hic ama hiç belli degildi aa ne guzel dedim ilerleyen zamanda tamamen kaybolur dedim ama şişmeler kızarmalar oldu suan hala öyle doktora görünücem
Maveraaa Ben dün doktora gittim krem verdi sizin vücudunuzla alakalı bi durum yapabilecek bir şey yok dedi, ikinci sezeryanda düzeltilir o doku alınır dedi, benim dikişim aşırı kaşınıyor sizde öyle bir durum var mı
byz1 Maveraaa hayır canım benim kasintim ağrım sızım yok sadcee görüntü olarak kırmızı ve hafiften kabarık duruyor
Sebusebu byz1 merhaba, vücut ten ile alakalı bir durum demişti doktorum. İlk sezeryanımda dikiş yeri hafif çıkık ve mor renkliydi. Keloid oluşmuş vücut yapıyor demişti. O ara ben 2. Ye hamileydim. 2. Sezeryanda o kısmı kesip temizleyip öyle diktiler. Vücut yaptıgı icin yine tekrarlayabilir dedi doktorum ama sezeryandan 1 hafta sonraydı sanırım contratubex ti sanırım kremin adı bi netten araştır onu kullanmamı tavsiye etti. Ben cok düzenli kullanamadım acıkcası ama suan dikişin orta kısmı tamamen silik yanlarında köşe yerlerinde dikiş izleri koyu renk belli
Darlingmom @“byz1”#p30346380 benimde ilk sezaryen de öyle oldu ikinci temizlendi contratubex krem verdi düzenli kullanamadım yine öyle iz var o vucutla alakalı yine oluyo yani başka bi yerin kesilse yine aynı olur dedi doktorum bana
littleflower Kendi vücudumuzla alakalı olduğu için yine olur demişti doktorum bana. İkinci sezaryeni de oldum var hala ben kabullendim 😅. Zaten iç çamaşırı hizasında olduğu için benj rahatsız etmiyor.
klnkaysnr Keloid benim sezaryen dikişlerimde yok ama omzumda var. tümör ameliyatı oldum 4 kez. Hepsinde tekrarladı. Estetik de yapıldı ama keloidde tutmuyor. Her seferinde fazla doku alındı ama genede oluyor. Keloid kesi bölgesinin fazla iyileşmesi demek. Bana doktorum gerekli olmadığı sürece ameliyat olmamam gerektiğini,dövme ve kulak deldirmesi yapmamam gerektiğini söylemişti. İlk etapta kortizonlu krem sonra kortizonlu iğne yapıyorlar. Oranın rengini bayağı ten rengine döndürüyor. Ama tamamen düzelmiyor. Çok kötüleşirse estetik bölümü fazla kesi alanını tekrarladıkça alıyor. Çok çektiğim için iyi biliyorum yapılmayan tedavi kalmadı bana.
byz1 klnkaysnr bana palingen verdi krem bunu kullan dedi yoksa lazer dedi yoksa orası alınır istersen dedi bana zararı olur mu dedim bu şekilde hayır dedi ama görüntü olarak canımı sıkıyor benim ya ufff