Merhaba, bebeğim 14 aylık. 10 aylıkken baba dede bebe gel gibi bir kaç kelime söylemeye başlamıştı. Bir yaşından beri bir şey söylemiyor. Dr dil gelişimi geri dedi. Şu an her şeyi hmm mmm yaprak el kol işaretleri ile anlatıyor, bazen anlamamış gibi yapıyorum elimi alıp istediği şeye götürüyor hm hmm devam ediyor. Kelime kullanmıyor. Ekran göstermedik kitap okuyorum konuşuyorum. Hayvanları tanıtıyorum diyelim kuş deyince uçar gibi yapıyor aslan deyince kükrüyor gibi ağzını açıyor aaağğ yapıyor anlıyor ama kelime yok. Böyle durumda olan var mı ne yapmalıyım dil gelişimi için tecrübelerinizi paylaşır mısınız?