busraselim kizim 4 bucuk aylık bizimde bazen bi degişime uğruyo uyuyamıyo gündüz pek birde abisi var o sürekli ses cikardiği icin daha bi gerileme harici uykusunu alamadığı oluyo aşiri zor oluyo özellikle başkasinin evinde cok farkediyo hiç uyumak istemio bi sekilde uyutuyorum sonra bakıyorum ağliyo uyanio hemen bizde uyumazsa hamak var tavana asılı olan onda mama icerken uyuyo kolayca hamak elim ayağim oldu resmen desem yeridir cnku bazen oyleki acayip uykusu var dalamıyor ama ayni zamandada karni acıkmiş oluyo asla mamasini icmio deli gibi ağlio hamakta biraz sallayip sakinleştiriyorum sonra mamasini icirebiliyorum yoksaki yanmiştik