Arkadaşlar merhaba. Kızım 1 ay 13 günlük göbek bağımız düştüğünde yavaş yavaş içe doğru giriyordu göbeği ama alt kısmı çok azda olsa grmiş olmasına rağmen üst kısmı şişik duruyor hala dışarıda elledim bi sertlik varmı fıtık olabilir mi diye ama içi yumuşak sert değil. Sanırım gazdan çok ıkınmaktan girmedi içeri diye düşünüyorum. Muayenelrrde doktorumuz bişey dememişti ama 1 ayı geçti. Böyle olan anneler neler yaptınız deliği içeri girmesi için yardımcı olur musunuz bana Lütfen 🙏🏻🙏🏻