burcuo Humalevnt56 Uzayan bez takılan moplardan aldım ben. Önce bi normal bez takıp tozunu alıyorum, üstünde de ilbays bezi ıslatıp geçiyorum. Gayet güzel oluyor. Camlarım geniş, epey uğraştırıcı oluyor, en kolay bu yoku buldum.