Zhra78 benim bebeğim 10 günlükken bu şekilde kusmuştu ve burnunu sürekli açmama rağmen sonra bronşiolit olmuş 10 gün bi yoğun bakım sürecimiz olmuştu bu tarz durumlarda beklemek yerine doktora gitmelisiniz , çünkü çok küçükler daha ugak bir gribi bile çok zor atlatıyorlar