Kızlar hayırlı sahurlar. Derdin bumu diyeceksiniz ama bi derdim var kızım 2 haftaya 2 yaşına girecek. Artık 1 saatte anca öğle uykusuna dalıyor halşyle akşam uykusuda geçe kalıyor. Notmalde sabah 7-8 uyanır 12.30 2 arası uyur akşamda 8 de uyurdu şimdi sabah uyandırmasam 10 a kadar uyuyor öğle uykusuna direnmesinmdiye 8 de uyandırıyordu ama yine dalamıyor. Akşamda uyuması 10 u buluyor . Ben yoruluyorum bu düzende. 2 yaşında öğle uykusunu bırakan bebişi olan var mı? Kaç saat dayanabiliyordu? 10 da uyansa akşam 8 e kadar dayanabilir mi diye düşünüyorum