alinaas sana bir şey diyeyim mi ? Çocuk mahkemelerinde 12 yaşındaki çocuk da istismarcı olarak yargılanabilir. Ceza alır almaz, alırsa ne alır orasına hakim karar verir. Peki istismarı bilerek susan aileye ne ceza verilir biliyor musun? Tabiki biliyorsun o yüzden ağlıyorsun ya şimdi buralarda “her şey yanlış anlaşılma” diye😂 Bak biri Müge Anlı’ya bile atmış. Oh sefamız olsun oh 😌