[silindi] 2 ve 3 numara bez kizlar elimde kaldı fazla birpakette acilmamis göğüs pedi ihtiyaci olan varsa bakabilir
[silindi] damlanurc kutusunu alinca atmiştim hazirliksiz yakalandim doguma oyle hemen ilk eczaneden almistim markasını hatirlamiyorum ama hic acmadim.paket kapali duruyor zaten 80 lira 150.ye almistim ben
[silindi] https://imgyukle.com/i/y8NDop bu 3 numaranin paketini usten acik ama kullanilmadi esim acmis yanlislikla ellemedik hic