mryymc Bebeğim iki aylık oldu 3 gündür sulu kaka yapıyor günde 4 5 kez hapşırık ve öksürüğü var bunlar grip belirtisi mi ilerler mi yaşayan var mı?
karadenizl mryymc sıvı beslendiği için sulu kaka yapması normal hapşırmasını da normal sayıyolar da öksürüğü sıkıntı Öksürüğü çok sıksa bi doktora danışın bence
mryymc karadenizl öksürük bugün böyle bir iki kere oldu geçen gece duş aldırdım acaba üşüttü mü diye korkuyorum yola çıkacağım birde uzun yola