Merhaba arkadaşlar,
Elimde oldukça fazla dondurulmuş anne sütü mevcut. Başka şehre gideceğim için hepsini yanımda götüremeyeceğim. Buzluktaki sütlerimin bşr kısmını ihtiyaç sahiplerine, kanser vs gbi hastalığı olup kullanmak zorunda olanlara bağışlamak istiyorum. Farklı şehre tedariğini sağlayamayacağımdan tekirdağda olursa çözünmez diye düşünüyorum. Bebeğim erkek, kalp rahatsızlığı geçirdiği için çok süt içememişti o zamanlar stok yaptım. İhtiyacı olan varsa iletişime geçebiliriz. Teşekkürler