Rum1 Selam kızlar bebeğim 3 aylık oldu bu ayda biraz kendimi halsiz biraz değil aşırı baş donmesi mide bulantısı falan yaşıyorum benim gibi olan var mı kan değerlerine baktıran falan?
Rum1 Randevu aldım bakalım değerlerim düşmüş mu acayip kötü oluyorum ya evin içinde kolum kalkmıyor sadece bebeğime bakabiliyorum yani enerjim bitiyo hemen
Mervesncn Rum1 ben artık akşam saatlerine doğru bayılacak gibi oluyordum birde bende ayaklarım hem yanıyor gibi ama buz gibi üşüyordu da değişik bi his oluyordu