Allaha emanet 14 aylık oğlum var. 18 aylık olduğunda sütten kesmeyi düşünüyorum. Sütün olduğunu bildiği için yemeyi azalttığı dönemler oluyor. Bide olmadık zamanlarda emesi tutuyor o zaman zor oluyor. Sütten kesince nasıl geri uyutacağım diye düşünüyorum bide o var 🙃 emzirdikten sonra veya memede uyur çünkü öyle kendi kendine uyuyan bir çocuk değil. Bir anda memeden kesmek yerine kademeli şekilde kessem daha iyi olacak onun psikolojisi için. Bana tecrübelerinizi, zorlandığınız yerleri ve süreci biraz olsun açıklar mısınız 🙏🏻