Merhaba anneler ben iki ay önce doğum yaptım on dört gündür cerazette duzrnli olarak kullanıyorum.bugun benim yumurtlama dönemi de değil ama kordon yırtılması sonucu kaza oldu ne yapmalıyım hamile kalma olasılığın var mı lütfen icimi rahsylatcak birşey yazın çok korkuyorum