Kızlar 1 aylık ikizlerim var. Bitanesi şuan 3.500 kilo. A101in bszini denedik yok, slepy denedik yine yok. Dedik küçük geliyor herhalde 1 numaradan 2 ye geçtik yine yok. Cocugn 1 saatte çişi sırtına bacaklarına cıkıyor. Hem üşütcek diye korkuyorm hemde ikiz olduğu için ne bez yetiştirebliyorm ne kıyafet. Ne yapmam lazım şaştım kaldımmm