tugcehrrl Kızlar bebeğim 2,5 aylık şimdiye kadar oruçlarımı tuttum ama iki üç gündür sütüm az geliyor sanırım bebeğim doymuyor gibi hissediyorum benim gibi olup oruç tutmayı bırakan var mı acaba
Balyanaakannesiii tugcehrrl canım bebeğin cok kücük henüz ben oğlumda o aylara denk geldiğim icin tutmamıstım o sene bu sene kızım 7 bucuk aylık tutuyorum sütümde azalma yasarsam tutmam bebeğinin rızkını kesme sonucta o henüz ek gıda dahi almıyor
Kokoshbaby tugcehrrl canım Bnm ztn oruç tutman hata bebegın aç kalınca tuttuğun orucun sevabını kazanmıyorsun.1-2sene ara wer .O melegın senın sütüne ihtiyacı war✨
AselminosunAnnesi tugcehrrl 10 aylık bebeğim benimde 5 gün tuttum baktım sütüm de azalma oluyor çocuğum doymuyor bırakmak zorunda kaldm evladimin rıskı sonuçta Allah biliyor yoksa tutmayı çok istiyorum
karadenizl tugcehrrl bnmki 3.5 aylık bn hiç tutamadım meme+mama olarak devam ediyorum ama mamayıda içmiyor bu sefer açlıktan ağlıyor bol su içiyorum o yüzden en azından sütüm yetsin
naynininom tugcehrrl rabbim emzirenler için kazaya bırakabilir demiş. Bebeğiniz çok küçük bence zorlamsyon ek gıda falan alsa neyse ama tek rızık kapısı sizsiniz o yüzden tutmayın bence
Babygirll tugcehrrl bu konuda içiniz rahat olsun bebeğiniz küçük elbette bırakabilirsiniz hamile emziren annelere fetva var bebeğiniz gelişim aşamasında aç kalmayın