Sila_yalur içimde paraben olduğu için önerilmiyor. Zaten rengi de dişleri boyuyor. Ben birkaç kez denedim kabız yaptı. Sonra başka markaya geçmiştim. Eğer kullanacaksanız sonrasında çocuğun ağzını bir ıslak peçeteyle silin, su için erken olur belki ama ileride su verdiğiniz zaman da damladan hemen sonra su içirin ki ağzını boyamasın. Dişleri kararıyor çünkü.