Tazeannef Hello anneler 1 yaşi yaklaşan bebiş anneleri doğum günü planlarınız nedir kutlayacak misiniz fikirlere açığım. Aileleri çağırıp iftar yemeği hazırlayıp kutlamayı düşünüyorum ama oruçla yapabilir miyim bilemedim kutlamadan geçmekte içime sinmeyecek dunyaya gelişinin yıldönümü 🥺 büyüyorlar 27 Mart bizim
Emine_elis Tazeannef bizimde 13 Nisan cnm Bayram bityr ertesi gün evim küçük öyle kabul edemem kaynanamlar hala ve yenge ile oturuyor müstakil bahçe de var halalar kullnyr onlar gelin bahçede yapın dedi karşı da da annem oturuyor öyle olck gibi olursa da onların evini kullnmm annelerin ki kullnrm milletin evi pis olmasn bide mekanlara sorcm kira parası ne kadar uygun olursa kiralarm organizasyon tanıdık var o süsler pasta yaptırırm yanında biseler yaparz . Bı kesinleştrsk ona göre elbise sipariş vercm kızıma
burcuo Tazeannef Bizim de 16 Nisan, geçen sene ramazana denk gelmişti. Gününde ufak bir pasta alıp kendimiz üflemiştik. Bayramdan sonra da aileyle bir kutlama yapmıştık
Bir-prens-annesiii Tazeannef 10 Mart doğum günüydü oğlumun 11 martta orucun ilk günüydü ramazana denk gelmemesi benim için kolaylık oldu😊
Tazeannef Emine_elis ya mecbur yemekli yapcam çünkü kendi ailem şehir dışından gelecek e onları alıp kayınvalidemlere siz iftardan sonra gelin demek olmaz.
Tazeannef Emine_elis yok canım benim ailem annem babam abim kardeşim eşleri eşimin annesi babası kardeşi sadece aileler yani öyle halalar teyzeler değil evim.kucuk zaten
Tazeannef burcuo aslında niyetim oydu ama baktım kaynanamlar iftara cagirmami bekliyorlar (bebesi var demeden ) bende en azından böyle hepsi aradan çıksın dedim
dlkuznnn Tazeannef süslemeleri bi gün öncesinden yaparsın. Poğaça , börek vs ikramlık hazırlamaktan yemek yapmak daha kolay . İftara çağırırsın sonrasında çay ve pasta olur .
Tazeannef dlkuznnn dimi ya bende öyle düşünüyorum. Yemekte çok zorlanmadan diyorum pide falan yaptıralım çorba salata bı suluk yemej daha tamamadir heralde
dlkuznnn Tazeannef ailecek olacağı için . Çorba , iftariyelik , havuç tarator, salata, ana yemek , pilav yeter sanırım . Ramazan olmasa pide çorba sulu yemek yeterdi ama ramazan da açlık hissi olduğundan az gelebilir .
kahvepres Tazeannef biz gecen kutladık fakat iftara cağırmadım cünki cok yorucu hazırlık yapmak 2 gün uğraştım birde yemek olayım olsaydı düşenemyrm
Tazeannef dlkuznnn pide dedgim lahmacun gibi falan çorba pilav salata onları da yapcam eşim izin alacak artık oda yardım eder
Dila97 Tazeannef merhaba bizde 30 mart. Bende sizin gibi iftara cagiriyim dedim ama kaldramam diye vazgectimm yemek yap misafir agirla dogum gunune odaklanamam bisey anlamam diye. Söyle yapmayı düsunuyorum iftar oncesi herseyi hazrlycam ablamla biz fotolarimizi cekiniriz sakin kafaylaa aksamda 2 aileyide iftardan sonra cagrcam onlar gelincede toplu cekiniriz ikramimi yaparim dagilirlar.
Tazeannef Dila97 benimkiler uzaktan gelecek belki yatılı da kalacaklar o sebeple iftar sonrası gelindiyemem :(
Banumeral Benimde oğlum 28 mart aile kutlamasını 10 martta yaptık 28 marttada babasıyla birlikte bir pasta alıp çekirdek ailemiz kutlıcax😍şimdiden iyi ki doğmuş bebişinizzz
Tazeannef Banumeral öncesinde bende düşünmüştüm ama anca fotoğraf çekimi yaptirabildim :)) sizin bebisinizde iyi ki doğmuş iyi ki dogurmusuz ❤️
Dila97 Tazeannef aa o zmn yemekde sizi yormayacak seyler yapin yardim edecek kisiler vardir onlar yemekle ugrassinlar sizde dogum gunu hazrligi yapin ben acikcasi suslemeden ve pastadan baska bsey yapmicam zaten iftar sonrasi asla yenmicek buyul masada kurmicam bi iki anı kalsin diye foto cekinebilirsek tamam.
Tazeannef Dila97 aynen aynen iftar sonrası sadece pasta çay ani kalsın diye herkesin gönlü olsun hem baba tarafından ilk torun onlarında hevesi vardır diyorum bakalım becerebilecek.miyim