Masal05ozge Susmuyor ymeekten sonra başlıyor saatlerce ağlıyor sütüm yok mama veriyorum gaz damlası bioga mıdor nedir onu veriyorum normalde ama çok ağlıyor
tgb37 Masal05ozge Gazdır muhtemelen anne karnındaki ses ile rahatlıyorlar biraz biz öyleydik yani ilk 3 ay maalesef böyle
aysyllmz Masal05ozge biogai gaz damlası değil bağırsak gelişimine katkı sağlayan damla.. ben hem onu hemde metigast kullanıyorum Dr . Kana çok karışmayan bir damla dedi günde 4 defa ama ben sabah akşam veriyorum düzenli kullanınca sorun yaşamadım
CLEXAN06 Beyaz gürültü kullanın çıplakken ten teması yaptın bebeğinizle ayakta dans eder gibi hareket edin biraz rahatlatır kucağınızdan ayırmayın ilk dört ay böyle geçiyorrrr
sevgii55 Masal05ozge benimde iki aylık kızım var o akşam 10 gibi ağlar genelde hep aynı şaşmaz. Bi sıkıntısı olsa her saat ağlar dıe düşünüyorum sizin bebiş büyük ihtimalle gazdan olabilir doktoruna sordunuz mu o ne söyledi acaba
Masal05ozge sevgii55 2 gündür başladı bu durum böyle bisey yoktu gündüz bu kadar yoğun yoktu ağlaması akşam oldumu evi inletiyor ses mes gitti çocukta ağrı kesici verdim biraz daha doktora gitmedim cuma günü randevum var