Oğlum 1 yaşına yeni girdi her şeyi parmakla gösterip istiyor ama konuşmuyor. En azından mama meme anne gibi kelimeleri söylemesi gerekirdi diye düşünüyorum. 1 yaşındaki bebeleriniz neler konuşuyor merak ettim durum sadece bizde mi böyle. Bir de ara sıra gak gak diyor karga gibi çok tuhaf 😅😅