Melekderen Merhaba sevgili anneler 1 kez giyileceği için ilk dikim fiyatları çok yüksek bu yüzden 2.el arıyorum. Düşündüğüm elbise modeli ( unicorn) uzun kollu üstü pullu omuzları tüylü olan model elinde olup satmak isteyene talibim şimdiden teşekkür ederim https://hizliresim.com/Ydm7zk
Masalserin2019 Melekderen bendede özel dikim var 1 saat giyildi. Ama kısa kollu daha farklı model görmek istersen resim atabilirim
Melekderen Masalserin2019 Teşekkür ederim şubat ayında kutlayacağım o yüzden kısa kollu uygun olmayabilir iyi günler ☺️
Amine_erva25 Melekderen rica ederim bizim de iki şubat bende baktım o tarz elbiselere hijyen açısından güvenemedim bide dediğiniz gibi hatıra olsun istediğim için kendim tütü etek yapıcam