Kızlar konu başlıkta yazıyor zaten benim yaşadığımı sizde yaşamayın sizde mağdur olmayın diye yazıyorum . Bebeğimin burun akıntısı ve öksürük üzerine hastaneye götürdüm doktor ağır bir durum yok dedi ama 8 aylık olduğumuz için kan alacağını söyledi ve 2 tane ilaç yazıyorum bitkisel öksürüğünü burun akıntısını geçirir dedi kan verdik sonuçları çıktı kansızlık ve b12 eksikliği çıktı takviye edici de yazıyorum dedi özel ilaç olduğu için kağıda yazdı . Eczanedeki kadın kağıtta yazan reçeteden başka ilaç verdi bize ben eve gelince okudum önce anlamadım ama takviye edici ilaç olduğunu düşünerek kullandım bebeğim kusma ve ishal oldu tekrar aynı doktora geldik o zaman farkettik eczanenin yanlış ilaç verdiğini kendimi çok suçladım çok üzüldük her yere şikayet edicem ve dava açıcam bebeğim Allah korusun canından olabilir di 😔