oğlum aşırı hırçınn herşeyi fırlatıyo. evde bişeye kızınca ağlayıp yerlere yatıyo bazen bize vuruyo. herşeye inatlaşıyoo normalinde çok mutlu gülen sürekli konuşan herkese yaklaşan bi çocuk. bazen bu davranışlarına anlam veremiyorum nolur yalnız olmadğmı söyleyin