Kizlar merhaba. Oğlum 2.5 yaşında babası yurt dışında çalışıyor oldukça az görüyor. Biz de aile apartmanında yaşıyoruz kayinvalidemle altlı üstlü oturuyoruz. Bundan bir ay öncesine kadar böyle bir sorunumuz olmadı. Yemekleri hep beraber yiyoruz aile apartmanı kuralları malesef. Gün içinde bebeğimle sürekli oyun oynuyoruz çalışmıyorum, onunla ilgileniyorum parka götürüyorum. Sürekli bir aktivitemiz oluyor. Bir ay öncesine kadar oğlum elimden tutup kendi evimize cikarttirdi sıkılırdı. Bu ara sürekli peşinden birini tuturup getiriyor ya da çıkarken ağlıyor. Biri geldiği zaman göndermek istemiyor. Kendine oyun arkadaşı arıyor belkide benden sıkılıyor bilmiyorum. Aslında kötü bişey degil biliyorum ama böyle olduğu zaman ona yetemedigimi düşünüyorum ve çok üzülüyorum. Annesiyim benimle mutlu değil mi acaba diye düşünüyorum. Aslında bana çok düşkün bir çocuktu, ama bir aydır emzirme süreci sonlandıktsn sonra özellikle benden uzaklaştığını düşünüyorum. 😥 Bu durum çok canımı sıkıyor. Acaba beni sevmiyor mu istemiyor mu diyorum 😥 var mı böyle bir durum yaşayan ? Ne yapabilirim?