İyi geceler arkadaşlar benim bebeğim 15 aylık dün ve 3. Aydan beri mamayla besleniyoruz 3. Aydan beri diş şikayetimizde bitmedi ama beslenmesinde ne kadar dikkat etsemde yediremiyorum iştah açıcı şuruplar da aldık fakat işe yaramadı acaba diyorum mama içtiği için mi böyle öğle uykusunu uyurken veriyorum istiyor çünkü bide gece bir defa veriyorum bırakmalı miyim bilemedim