evolim bizim alt ast 900lerdeydi sarılığı yoktu ama cmv diye bir enfeksiyon almış.Benim bebeğim prematüre doğdu kuvezde almış dedi doktor, her ay takip verildi zamanla düşüyor ama bazı tahlilleri yapıp neden olduğunu öğrenmeye çalışıyor doktorlar. Bazen yükselir düşer verdiğiniz ilaçlar ,geçirdiği hastalıklar ,grip, nezle herşey etken yani sarilik en büyük etken çünkü karaciğere bağlı bir hastalık zamanla düzelecektir. Rabbim korktuklarinizdan emin kilsin takibini yapın içinizi ferah tutun geçmiş olsun.