Kararsizaney Çok geçmiş olsun. Uyurken ateş çıkabilir, normal. Üstünü ince giydirmekle iyi yapmışsınız. Uyanırsa ılık duş, olmazsa alnını kol altını sirkeli ılık suyla silebilirsiniz. 4 saat sonra dolven/pedifen ve calpol dönüşümlü verebilirsiniz. Ya da ibubaby fitil vardı bizde, o da ateşi hızlı düşürüyor. Doktorunuza sorup bir fitil isteyebilirsiniz. Ama yine düşmezse tekrar gidin derim belki serumla daha rahat eder ya da iğne yaparlar