Bebeğim tam 1 yaşında ve son 1 aydır geceleri burnu kapanıyor. Emzikte emdiği için burun kapalı olunca nefes alamayıp emziği atıyor bu seferde emziği yok diye ağlıyor🤦🏻♀️ bu şekilde geceleri 10 kez falan kalkıyor doktpra da götürdük sprey verdi ama 5 gün kullanılacaktı o süre zarfında uykusu düzeldi eskisi gibi yattı ama süre dolunca kullanmayı bıraktık tekrar burun kapanıyor tekrar aynı döngüye girdik. Bu geçmeyen burun tıkanıklığın sebebi ne olabilir ? Siz de yaşadınız mı ve ne yaptınız ?