nursena40 Sevgili annelerim Allah rızası için fikirler verir misiniz ? Bebeklerinize bir günde neler yediriyorsunuz şaştım artık lütfen
SBilge nursena40 Bu sabah muz, ceviz, p kmez karistirirp verdim, öğlen yoğurt, akşam da pazı çorbası ve yoğurt,, b nde genelde kahvaltı da çok skinti yasiyorum
tamamdedimyaa nursena40 mutlaka kahvaltısında yumurta ve tahin pekmez bulunduruyorum. Yanına bazen portakal suyu, elma suyu gibi şeyler yapıyorum. Sonrasında evde hangi meyve varsa onu veriyorum direk. Bazen ceviz ya da bademle karıştırıyorum. Öğlenleri çorbamız var mutlaka akşama da bize ne yapıyorsam tuzsuz, baharatsız ondan yediriyorum.
Htcypc nursena40 sabah yumurta sarısı labne bebe bisküvisi muz karıştırıyorum yada yumurta sarısını kizartiyorum ekmekle yediriyorum ara öğünlerde yoğurt meyve püresi muz tarzi seyler yiyor öğlen çorba yada makarna yanına yoğurt yada cacik salatalık içini çok seviyor çünkü akşam patates yada herhangi bir sebze yemeği yada kiymali bir yemek ona özel hazirliyorum gece yatmadan yine bir atıştırmalık veriyorum yada meyve suyu hazirliyorum
ikiekmekaldimevegidiyorum nursena40 genelde biz ne yersek kahvaltıda öğlen ve akşam yemeğinde onları 🌸
DuruAselEmr SBilge Bizimde en büyük sıkıntı kahvaltı yumurta Peynir yemiyor Pankek filan yapiyorum minciklayip atıyor.
SBilge DuruAselEmr Bizde pankek, krep 10. Aydan sonra alışmaya başladık 10ay 13 günlüğüz ara vermiştim bir haftadır veriyorum yemeye çalışıyor en azından ağzına götürüp sokuyor ya da ben elimle ağzına vermeme müsade ediyor krebi çorbalara dogruyorum
nursena40 SBilge yumurtayı omlet tarzında dere otu katıp az birşey deneyebilirsiniz benimki seviyor arada yapıyorum
democann 10 ay bitmek üzere sabahları yumurta peynir bir meyve bazen karıştıtıp bazen ayrı ayrı yediriyorum ara sıra tahin pekmez veriyorum öğlen çorba yapıyorum yanına yoğurt akşama da kendimize yaptığım yemeklerden tuzsuz yapıp yediriyorum bazen de kitaptan bakıyorum acıkınca yer diye bir destek kitabı almıştım benim çok işime yarıyor. En çok sabah zorlanıyorum.
democann democann bir de uyumadan önce ya da uykudan uyanınca bir ara öğün yaptırıyorum gündüz bir defa da mama veriyorum
tamamdedimyaa nursena40 elma suyunu çok sevdiğini söyleyemem. Ama kahvaltıda içecek olmasına alıştı. Bu yüzden portakal olmadığı zaman içiyor. Portakalı da normal yediriyordum ama bir ara hasta oldu asla yemek yemiyordu C vitamini diye sıktım o zaman içti ondan sonra da her vermemde içiyor. Şimdi karadut özü istiyorum ama katkısız güvenilir bir marka bulmak istiyorum.
democann nursena40 mesela o gün bulgur pilavı yapıyorsam ona da yapıyorum ya da köfte yapıyorsam ona da bi kaç tane tuzsuz yapıyorum zaten oğlum yemeyi çok seviyor her şeyi yemek istiyo
nursena40 democann valla bende öyle yapıyorum canım köfteler pilavlar öğlen sebze yemekleri evde ne varsa meyve püreleri sabahları omleti avakadosu muzu herşeyini yapıp yediriyorum ama bu aralar çok iştahsız geceleri bazen çılgılarca ağlıyor susturana kadar ölüp bitiyorum neden ağlıyo bilmiyorum dişide çıkmadı eşimde çok fazla destek olmuyor aslında umursamaz bi insan ben de çok üzülüyorum hep ağlıyorum çaresizim sizlerden fikir almak bana çok çok iyi geldi teşekkür ediyorum ❤️ama bazen çok çaresiz hissediyorum kendimi bi başımayım gurbette kimseden fikir alamıyorum bunalıyorum ne yedireyim ne yapayım diye şaşıp kalıyorum
aysecagri Avakado labne bebe bisküvisi (el yapımı organik) yumurta haşlama pekmez isterseniz ceviz fikir olsun 🙂
democann tamamdedimyaa ne güzel benim bebeğim ne zaman portakal yese pişik oluyor yediremiyorum malesef :(
nursena40 tamamdedimyaa Zühre ana diye bi markanın var o güvenilir diye biliyorum canım tavsiye ederim
democann nursena40 kendinizi yıpratmayın bebeklerin bi günü bi gününü tutmuyor iştahsızsa da çstemediği zaman ısrar etmeyin telefonla falan yedirmeye çalışmayın benşm tavsiyem benim bebeğim de zor bir bebek şuan uyumuyor mesela ağlayıp ağlayıp uyanıyor sanki iğne batırıyoruz öyle çığlık çığlığa uyanıyor ben ayağımda sallıyorum ya da göğsüme yatırıyorum eşim uyuyor malesef ki durum bu
democann nursena40 evde olan meyvelerden kendim yaptığım bebe bisküvisi ile karıştırıyorum bazen yoğurtla veriyorum bazen de irmik ya da tam buğdy unuyla hafif bi mama yapıyorum
tamamdedimyaa nursena40 aksine çok tartışmalı ürün. Bir de fenomenlerin önerdiği olunca asla güvenmiyorum.