Bende 4,5 aylıkken yaptırdım ilk çişini yaptığı zaman zor oluyor ama şuan iyiki yaptırdım diyorum ilk 1 hafta pipisine bardak koyup bezi öyle kapattık beze temas etmedikçe canı acımadı zaten bence hiç korkmayın yaptırdıktan 1 hafta sonra iyiki yaptırmışım diceksiniz :)