Hanımlar kızımın inek sütü alerji riski yüzünden keçi sütlü mamaya geçmiştik. Şimdi 5 ay 22 günlük. Kızıma yoğurt mayalamak istiyorum, inek sütünden mi mayalıcam yoksa keçi sütünden mi? Doktoruna danışmadım daha ek gıda konusunda sizler nasıl bir yol izlemiştiniz? Mama kullanıyoruz emzirmiyorum.