Bebeğim 3 ay 24 günlük. Kolunda ki aşı biraz şişti zaten ama bugün farkettim ki iltihaplanmış. Biraz sıktım aktı, birazda kanadı. Pişman oldum ama araştırmalarıma göre aşı yaramış, tutmuş anlamına geliyormuş.
Başına gelen var mı ? Doktora götürdüyseniz ne dedi ?
Haftaya 4.ay aşımız var bakalım gidince sormayı düşünüyorum.