Evet sevgili anneler belki bebeğine tv izleten ve bundan daha kötüsüde hem tv izletip sadece fiziksel olarak ilgilenen ruhsal olarak yeteri kadar ilgilenmeyen , dışarı çıkarmayan annlere tavsiyelerim …
Ben yaptım siz yapmayın çok çizgifilm izlettim, konuşkan biri değilim hatta hiç konuşmadım nerdeyse dışarı nadir çıktık kimse evimize gelmedi gitmedi .. 15. Ayda hiç anlamlı kelimesi olmayışı dank etti ve bugün tam 1 Aydır 0 ekran + kitap okuma + her gün park ve ya avm oyun alanı + hiç susmama + oyunlar oynama + oyun grubu ile devam ediyoruz .
Bir ay önce tek bir nesneyi bile bilmeyen oğlum şu an günlük hayattaki bir çok nesneyi biliyor . Lamba, top, ayakkabı, kapı, araba, kuş, aydede … daha sayamadığım bir çok nesneyi . Öyle ki çok şükür 1 ay önce topun nerde desem suratıma bakmazdı şimdi başka odalardan istediklerimi getirmeye başladı . 1 ayda biz bunları başardık. Ben oğluma çok şey borçluyum bu saatten sonra her şey düzeldiği zaman akranlarını yakaladığında bile bu borcum hiç bitmeyecek. Ben haptım siz yapmayın yazıyı gördüğünüz an bıçak gibi kesin ekranı ve sadece bol bol sevin ve oyun oynayın bu kadar 🌸🙏