Kızlar post açmıştım burda yoğurt mayaladım ilk defa. Aslında tavsiyelere de uydum ama tutmadı tamamen süt şeklinde kaldı . Kurtarmaya çalıştım olmadı döktüm bende 🙄 yani şu parmak sokup 7 saniye bekleme olayını anlamadım jsjxjdjx kendim baktım eşimi çağırdım sok parmağını bakalım yanacak mı say 7 saniye dedim . Bence yanlış başta oldu 😀 o yüzden süt derecesini ölçmek için termometre aldım. Hazır toz mayayla yapmıştım bu sefer activia yoğurtla yapıcam çünkü ev yoğurdum yok. Şimdi kimisi yoğurdu mayalanınca üstünü kapat diyor kimi kapatma diyor napmalıyım lütfen bana yoğurdu güzelce tutturabilen güzel annelerim yazabilir mi bu sefer de hüsrana uğramak istemiyorum 😌