Kızlar eşimin dişleri bozuktu hatta üst 3-4dişi asagıya ınmemıstı havadaydı oda ağzı kapalı gülüyordu sürekli rahatsızdı
Bugün baktırmaya diye gitti randevu almistı
48 bin tldemişler (52) den
kabul etmiş oda eve geldi ağzında tel ben şokkk altada sonra takılacak mış 1yıl sürermiş
Alt bozuk degıl ama gömülü kırılmış dişi kalmış onu düzenleyecekmiş falan
(Özel dişçi ve dıslerımızı oraya yaptırıyoruz hep )