babymomyyy ben de dün akşam ilk defa kızıma mayaladim hiç umudum yoktu ama başardım görünce sizinle de paylaşmak istedim😅 pastörize süt aldım bir litre, mayayı da buyuyo markasının probiyotik sıvı yoğurt mayasini aldım sütü bir taşım kaynattim sonra soğumaya bıraktım serçe parmak 6saniye dayanacak kıvama gelince 1litre için 5yemek kaşığı sıvı mayayı döktüm iyice karıştırdım bu sırada fırını 50dereceye isitmistim zaten kavanozlara koydum kapaklarını kapattım bir bezle sardım 3 saat 50 derecede çalışan fırının içinde tuttum sonra fırını kapattım 2saatte öyle içinde tuttum sonrasında buzdolabına kaldırdım şimdi sabah baktım valla taş gibi olmuş tadı da çok güzel ekşi degil ben beğendim normalde sevmem ev yoğurdu