Meraba kızlar bebeğim 5 ayını bitirdi sma mama almıştım ama ne yaptıysam biberon tutturup içiremedim yarısı ziyan oldu Şimdi ben bu kalan yarısını nasıl değerlendirebilirim bir yerde görmüştüm suyla pirinç ununu muhallaebi kıvamına getirip içine toz mama koyduklarını yapan var mı acaba tarifi olan ?