Bebeğim 4 ay 25 günlük inanılmaz derecede bir haftadır gazı var.bugun ağlamaktan mahvoldu çocuğum 🥺doğal yöntemler olarak ne yapıyorsunuz ? ben hiç gaz damlası vermedim de vermeyi düşünmüyorum.eskiden bu kadar gazı yoktu büyüyünce azalması lazım değil miydi gazı ?