bende burda kalayım benimde 1 yaşında oğlum var kimsenin yanında altını değişmem mesela altını açarken burası özel bölge anneden babadan başka kimse görmemeli babanne annene mecburen degisebilir ben olmazsam felan diye anlamaya bilir belki şuan ama konuşarak bazı şeyleri aklına koymaya çalışıyorum biliyorsunuz ki şimdi ki çocuklar çok zeki ve asla biseyi unutmuyorlar ve oğlum 14 aylık olacak duş aldirirken bile işte banyo giricez yine aynı şeyler burayı kapatmaliyiz vs diyorum, rabbim cocuklarimizi korusun gercekrennnn zor durum düşünmek bile yani ne diyeceğini bilmiyorum geçen sene yine böyle bir olay olmuştu arkadaşımın öğrencisi Güngören tarafindaydi kız okuldan çıkıyor ve bulunmuyordu sonra mahalledeki suçu yine buz ekilde biryer yapmış ve ordan bulunuyordu haberi okurken biran acaba eski habermi dedim ama değil galiba yeni haber yeni olmuş Allah cezalarını versin inslalah yani böyle saplantılı insanlar ile nefes almak çocuk büyütmek çok zor aile eğitimi gerçekten çok önemli ben bazen kendime sorguluyorum çocuğumu iyi yetiştiriyorum mu yetiştirebilecekmiyim işte okul çağına geldimi kendi yaşıtlarına zorbalık vs yapmasın karşı tarafa yapmasın vs diye düşünüyorum inşallah rabbim ailnin güzel eğitim vermiş evlatlari ile yollari kesisir ki şu devirde inanın psikolojisi yerinde olmayan vurdum duymaz veya aile içerisinde birsuru zorbalığa maruz kalan çocuklar var inşallah bunlar onların kafalarında tramva olarak kalmazz, inşallah o ortamlardan uzaklaşırlar rabbim çocuklarımizi da korusun gercekren çok korkuyorum korktuğumuz başımıza gelmesin inşallah 🙏 sağlıkla ve sevgi ile büyüsün yavrunuz