tasdemirrr kızlar dişten şüphe ediyorum çünkü artık elini çok ısırmaya başladı ve sert ne varsa agzına sokmaya calısıyor sürekli agzı acık, salyası cok dudaklarının kenarları hep kırmızı ve cok fazla tükürük cıkarıyor
KLORAK tasdemirrr bizim de böyleydi hatta daha çok belirgindi hatta post açtım önce üst dişler patlayacak sandım ama alt dişte çok belirti olmamasına rağmen alt dişler patladı üst dişler hala patlamadı ama az kaldı, Bu halinden sonra yaklaşık 1.5 ay geçti
[silindi] tasdemirrr 3 ayken diş çıkmaz ama zemin hazırlıyor demekki kaşıntılar başlamıştır sulu diş kaşıyıcıyı buzlukta soğutup verebilirsiniz çok işe yarar sancıları hafifletir
hasretsisman2201 [silindi] Her bebeğin gelişimi farklıdır yiğenim 2 aylıkken diş patlattı yani 3 aylıkken diş çıkarabilir tabii zemini uygunsa belirtiler varsa bu bebişimiz de çıkarabilir
salda Bizimki de ellerini sürekli ağzına götürüyor huysuz bazen ateşi çıkıyor ağzıda akıyor sanırım oda yakında diş çıkaracak şuan 5 ay 26 günlük