Bebeğim bugün 8 aylık oldu. Ama sürekli huzursuz bi bebek. Uykusu çok sıkıntılı beslenmesi çok sıkıntılı. Çalışan bir anneyim hepsi beni çok yıpratıyor. Her gün düzelecek bu ay diyoruz ama yok düzelen bir şey aksine daha da geriye gidiyoruz sanki. Yaşayan var mı bu durumu ?