seymage Kızlar 10 buçuk aylık bebeğim bağırsak enfeksiyonu olmuş doktor antibiyotik verdi ama çok kötü pişik yaptı çocuğumu ne iyi gelir bilgisi olan yardımcı olabilir mi
ipek3435 seymage sarı kantaron yağı sürdünüz mü? Sürekli havalanmasını sağlayın ve bol kantaron yağı sürün ben öyle yapıyorum geçiyor. Tabii çok şiddetli bir pişikse doktor bize travazol krem de yazmıştı