3247 lansinoh göğüs ucu kremini bolca sürüp gümüş kapak takın hemen iyileşecek görün, ben öyle halletmiştim. İlk gün kan toplamıştı ve çok acımıştı. Her emzirme sonrası sürüp kapak kapatıp bir sonraki emzirmede de hafifçe ıslak pamukla silip emzirmiştim kızımı.. gümüşün iyileştirici özelliği var bu yüzden gümüş kapak öneririm, 2 kez falan yaptım hemen iyileşti. Bi çok kez de yara olmanın ucundan döndüm bu şekilde. Siz de bir süre böyle yapın her emzirme sonrası, çok geçmiş olsun.