sedaa5597 Arkadaşlar bebeğim yaklaşık 1 bucuk ayı geçti ben grip oldum emziriyorum ama bebeğime gecer diye korkuyorum geçerse ne yapmalıyım gözünde çapaklanma var ve akıyor sarı bir akıntı siz ne yaptınız bu durumda başına gelen var mı
gde3845 sedaa5597 benimde şuan 1 ay 26 günlük bebeğim var geçenlerde bende nezle gibi oldum hapşırıyodum burun akıntısı oldu ilk birgün maske takmaya çalıştım öyle emzirdim ertesi gün maskesiz ama hiç yakın temas kurmadım öpmedim koklamadım uzaktan hallettim birkaç gün çok şükür geçmedi bebeğime göz çapaklanması aynı oğlumla arada oluyo onada kendi sütümden damlatıyorum doktora sorarak ama siz sorun mutlaka
annebabyy sedaa5597 ateşine dikkat edin öksürük burun akıntısı varsa hemen bir doktora götürün aynı şeyleri yaşadım zehir oldu bir hafta