Kızlar bebeğim 1 ay 6 günlük, gündüzleri 2 saatte bir emziriyorum, geceleri 3 saatte bir kaldırmaya çalışıyorum uyanmıyor bir türlü, memede daha çok uyuyor, zorla uyandırıyorum azar azar çekip yine uyuyor beslenemiyor gibi geliyor daha kontrole gitmedik, mamayı tamamen keseli daha 1 hafta olmadı sütüm yetiyor mu endişem var. Bir süre sonra uykuda emmeye başlar mı? Ayrıca 1 aylık bebek geceleri ne kadar da bir kaldırmalı ?doğru mu yapıyorum? Bazen 4 saatide buluyor kaldırmam kıyamıyorum uyutmak zaten çok zor oluyor kaldırınca, gece de emmiyor uykuluyken diyorum bilemiyorum bir öyle bir böyle. Ayrıca bir sorum daha var 1 aylık bebeğe uyku eğitimi verebilir miyim? Düzenli şekilde akşam belirli saatte yatırıp sabah ona göre kaldırabilir miyim? Nasıl rutinleriniz? Gün içinde nasıl ilerliyor? Nasıl rutin oluşturdunuz?