minikkurabiyee Kızlar 26 günlük bebeğim var bundan önce her alt açmada kaka ve çişi oluyordu bu son 2 gündür kaka sayısı azaldı her bezde kakası olmuyor acaba doymuyor mu veyahutta normal mi bu ?
ranasare Kilo alımında bir problem yoksa telaşlanmayın. Gayet normal kabızlık sorunu yoksa, benim kızım ilk ayında 9 güne kadar yapmamıştı kakasını
minikkurabiyee ranasare ilk 13 günlükken götürdüm gayet iyi demişlerdi birden düşünce endişe ettim afedersiniz ama kakası bazen yeşil oluyor mu ay ilk bebeğim en ufak şeyde endişe ediyorum
ceyda411 Bazen kaka yapmayı bırakabiliyorlar benim bebeğim de 8 gün yapmadı doktorlar normal dedi, önemli olan karnında sertlik zorlanma vs olmaması birde çişli bez sayısı önemli yeterli beslendiği oradan belli oluyor
minikkurabiyee ceyda411 ya her bezde kakası oluyordu 2 gündür azalınca endişe ettim çok teşekkür ederim 🥰 kakasında bazen yeşil oluyor o normal mi kusura bakmayın ilk bebeğim olduğu için endişe ediyorum
minikkurabiyee Zengo çok teşekkür ederim 🙏🏻 yani ilk acemiliğim o yüzden en ufak şeyde evham yapıyorum büyükler kulağı ağrıdığında olur diyorlar öyle bir şey var mı peki ona
Zengo minikkurabiyee benimde ilk bende sen gibiyim.gunluk cisli bez sayisi iyi mi.Ilk zamanlar yesil oluyo ama sonra sariya donuyo.eger yarinda oyle olursa doktora bi sor icin rahat etsin.